Allt för sjön

Kom till jobbet klockan 8 på morgonen den 29:e febrari. Ett brev hade då kommit till mig från Sandvikens segelsällskap vilket det låg en biljett till båt-mässan allt för sjön. ´Den gällde bara just den dagen då jag fick brevet men som tur var fick jag åka ner på arbetstid så det var bara att sätta sig i bilen och gasa.




En trevlig dag. Lite tråkigt att gå ensam bara men man träffade lite kända ansikten där man kunde chatta lite med.
Stannade länge vid den här båten från museihuset i alla fall :)

image14

Nu är sportyn instängd i en lada för att slippa stå och bli fuktig över påsk. Hoppas det blir torrt ett tag sen så man kan jobba med den utomhus.

Kommentarer
Postat av: Jan Sundstedt

Kul med en Sporty-blogg. Den ska jag länka till. Så du kom iväg till Båtmässan? Det gjorde inte jag, tyvärr. Jag prioriterade annat.

2008-03-19 @ 13:46:50
URL: http://cyklon5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0